Nu är det onsdagoch jag sitter hemma i min soffa och tänker att jag borde göra nåt "useful" men jag orkar inte!
HAr varit hemma hela dagen, väldigt skönt med sovmorgon måste jag säga. Blev ingen fotboll på morgonen eftersom jag har en mkt svullen fot.. riktigt irriterande.. och sen så var edt ingen spanska på eftermiddagen.

Sov till klockan 11, låg met i sofafn för att jag hade ont i halsen.. kollade på VM, bra jobbat svenskar! Sen så tog jag och mamma en promenix med Theo till Nykils affär och köpte lite frukt och så och hämtade samtidigt upp Ida från bussen. Sen har jag ätit lagt in lite bilder på datorn, försökt tänka ut hur morgondagen blir etc.

Lite gladare från och till nu, det känns bra. Jag orkar inte vara deppig mycket längre till.. då går jag under!
Jag saknar tiden då allt var såhär .......    


//Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anna

Linnéa jag älskar dig min prinsessa! Så fort du ler blir hela jag varm! <3 Du och jag Alfred!

2007-09-01 @ 14:39:12
URL: http://aStrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0