I <3 Hallerna

Nu är Anna efterlängtade tjejkväll fixad och avklarad. Det blev riktigt bra fast det var riktigt synd att inte Ella kunde komma tycker jag...

Det var jättemysigt med grillning, Klumpeduns(jag förlora), Pippi(jag o Linnförlora nog), Rita& Gissa (jag & Linn förlorade inte), bad och film. :D

Haha det roligaste var nog Rita& Gissa och badet.. kanske även när vi skulle sova.. hm.. stackars Emelie :P

Jag, Ewa och Amanda blev hämtade av pappa idag runt 13.00 och åkte sedan hem med Ewas pappa som by the way är optiker haha
Sen dess har det blivit lite sola, lite läsa och lite musik vilket jag trivs mycket bra med! YES YES!

Kanske ska på nån grej med Emelie sen.. vi får se... jag berättar sen.. Nu ska jag duscha eller nåt:P

Och Anna du är superstark du klarar det här! Min lilla ögonsten ;) <3
                                                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack<3. Det blev ju en riktigt bra kväll ju!

2007-08-14 @ 11:14:46
URL: http://astrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0