Liseberg

Yes i lördags gällde det.. äntligen var det dags att utnyttja mina 4 fribiljetter från Liseberg...
Jag, Ida, Rut och kusin David blev nerskjutsade av älskade pappa!
JAg sov i soffan natten innan pga en mängd olika anledningar och blev väckt av solen kl. 07.00 på morgonen.. just in time I say :D
Men iaf.. hämtade upp David på Statoil i Mantorp och drog iväg.. Éva Signe Linnéa Trosell sov heeeela vägen upp... för hon är så extremt social...
När vi väl var framma var det picknick i parkeringshuset eftersom att det hade regnat hela vägen så att vi inte hade kunnat stanna.. mmm myyspys:P
Vidare färd mot Liseberg... vi hade fribiljetterna o cruisa in mot Gästservice,,, pappa frågade en sån här man i kostym om vart det låt... det visade sig ligga 3 m från oss... för tjalalala vi är såååå bra.P
Vi fick iaf VIP åkband vilket gav oss fritt inträde till Hotell Gasten... Vilket vi självklart var tvungna att testa...
Rut Gick först, sen jag, sen Ida, sen David och sist men inte minst 3 ryska kvinnor xD
Fy fan vad läskigt säger jag bara,,, Rut fick panik och jag gick och skrek rakt ut hela tiden.. elle rjag garva ibland (A)  och det slutade med att Rut halvsprang hela vägen igenom och de yska kvinnorna hade problem att följa med haha... Stackarfs rut så liten och oskyldigt,,,, citat av mig under resans gång,,,,
Aldrig mer.. eller jo kanske nån gång ;)
Vi åkte det mesta på Liseberg.. och det blev en rätt lyckad dag trots milslånga köer... usch va folk ä rjobbiga ibland:xD  KOm hem hyfsat tidigt vilket var skönt:) och jag sov som vanligt i bilen hela vägen hem också xD
Jag älskar att sova i bilen :D



På söndagen så spelade vi mtach klockan 17.00 mot Ödeshög blev 3-3 rätt jämn matc hså det varbra gjort...  Innan dess hade jag gått omkring som en zombie o kolla tpå Cacrolina Klüft som slog gamla Europarekordet och så åt jag glass,,... usch va hemskt!

Idag, måndag var jag i skolan.. fotboll först i stångebro och sen en vääldigt snabb dusch för att kunna springa till REse,,, och åka buss till skolan.. Där väntade VÄRLDENS LÄNGSTA MATKÖ! men vi "trängde oss lte granna" usch vilket dåligt samvete jag fick men äsch ibland måste man göra sånt..

SEn hade vi svenska.. och sen så åkte jag o pappa tills tan där vi köpte en balansplatta och en tröja till mig på MQ usch va fin :D fast vårt gentligen ärende att fixa leg blev itne av för att det va sååå tk folk på banken.. suuck...
Jag stannade även en stund och såg på film hos manda <333 A Walk to Remember <3

Sen dess har jag varit ute o sprungit en kortis, ätit pannka suttit o nördat datorn somä rhemma igen:P och nu ska jag gå ut i biorummet och kolla på en gangsterfilm med pappa och Ida :D

pusshejleverpastej//
Linnéa


Kommentarer
Postat av: amanda jaaaaooooo

även fast det blev en kort stund hos mig så vare väldigt trevligt iaf :) ..kan tänka mig att du inte ångra besöket .., host host* synd att vi inte hann se klart filmen :/ men det får bli en annan gång, älskar dig sötnos <3 <3 <3

2007-08-27 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0