Nykvarnfestivalen

Hej hopp!
Just nu sitter jag här hemma hos manda panda och kollar på Umeå mot Malmö!
Igår var en bra dag :D jag hade sett fram emot det hela veckan och för er som känner mig händer det INTE OFTA  att Linnéa Trosell vill ha kul och parta loss (dvs vara social enligt manda:P)
Gick upp hyfsat tidigt igår för att ta halv 2 bussen in till Ewa! Det var jättekul att träffa hene igen :D
Men efter ett tag så åkte jaghemt ill manda panda och fixade oss lite granna:P jag fick lockigt hår åå :D haha
Sen så åkte vi iväg och åt med Anna oEmelie på Steve's första gången manda åt mat där OMG hahahahah
Sens å drog vi oss sakta med säkert ner mot Nykvarn fast egentligen gjorde vi inget vettigt suuck:P 
Men sen gick vi in på festivalområdet och Anna blev glad.. och jag gick och letade upp Linus... aja vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Åkte iaf med bussen som gick halv 2 o sen sov vi haha !

Ska nog diti kväll med.. manda övertalade typ mig elle rnåt:P


By the way igår vare Annas o min 1 årsdag :D:D va glad jag är att jag känner dig Anna!! <3<3<3<3<3 känns som jag kännt dig hela livet ska du veta :D:D

//LinnéA


Kommentarer
Postat av: Nina

typ en gång om året händer det att du e paartysugen :P

2007-08-18 @ 17:00:59
URL: http://lilldabz.blogg.se
Postat av: Anna

Älskar dig min älskade vän! <3 och jag är glad! ;)

2007-08-19 @ 18:23:28
URL: http://astrandberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0