Snart börjar skolan....

Yes det gör det o jag vill inte! Fast  det är ju klart, då får jag ju tillbaka datorn :D

Har inte sådär jättemycket att berätta.... Spelade match i söndags, Linus o hans mamma var o kollade. Vi vann med 3-1 och jag gjorde mål :D Sen så åkte Linus hem till mig <3

På måndagen så åkte Linus till Stockholm och kollade på fotboll så jag åkte in till stan för att träffa AManda och Nina för att fixa Claudias present :D blidde rätt så sent, tur att jag har min moppe xD


Dagen därpå åkte jag in igen, vi blev klara med Claudias present och stack sedan och badade nånstans.. fdast jag badade inte jag solade :P
På kvällen blidde det träning och ett dopp i Lillsjön med Hille :D

På onsdagen så orkade jag ingenting utan sov halva dagen, tvättade min mopeeed och kollae på Just My Luck den var faktiskt bra :D

Idag så åkte jag in till stan igen... Först så skulle jag till ortopeden kl. 11.00 var där till kl12.00 när jag kom ut ösregnade det.. vilken tur man kan ha xD  SEn så ringde jag till Ewa/Nina/Ewa sen åkte jag till Nina, sen åkte vi mot Ryd, jag gick av i mjärdevi tog moppen till manda, sen åkte jag till Ryds Centrum, träffade KErstin haha, vi köpte tårta, åkte sedan till Claudia och Firade henne!
Det är så att det är Claudia (och Ians får vi inte glömma) födelsedag idag :D
åå vad jag älskar dig Claudia :D:D<33333
På kvällen blidde det träning, gick rätt bra, fast när vi hade duschat och skulle åka hem regnade det som aldrig förr.... Linnéa fick byta om direkt när hon kom hem xD

Imorrn blir det Nykvarn :D kuul :D

//Linnéa

Kommentarer
Postat av: Nina

hahhahah inte så mycket att berätta? :P:P:P

2007-08-16 @ 22:08:32
URL: http://lilldabz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0