So take this wine and drink with me, let's delay our misery

Det är fredagkväll och här ligger jag i min obäddade säng i mitt jättestökiga rum med datorn i knäet och är sjuk..
Hur bra kan det bli udrar jag? Nae inte mycket slår det här...
Idag har jag varit hemma från skolan... Låg i soffan hela dagen, kollade på film efter film, Wissman spang final och kom typ näst sist men det var mycket bra gjort...
När jag låg i soffan laddade jag även ner musik, chattade och lyssnade på musik.. ungefär tills klockan var 6, då var jag tvungen att fixa mig liiite eftersom vi skulle ha gäster.
Jag fixade mig lite, åt med de, sedan gick jag upp till min obäddade säng i mitt stökiga rum och fortsatte nörda dator, fast jag läste lite i och för sig. Någon ny bok, Idas... Lydias Hemlighet hette den visst. Har inte riktigt kommit in i den riktigt, datorn tog över mitt intresse och musiken också...

 jag har lyssnat på:
Om du lämnade mig nu... med Lars Winnerbäck och någon mer
idag, för den är bra.. lyssna :)


annars tror jag att jag måste bort härifrån göra något nytt inte tänka så mycket på någontinghelst... skulle vara bäst så.. 



//Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0