,,, ssuuuck

egentligen orkar jag itne skriva blogg alls för tillfället.... klockan är 02.22 och jag kan inte sova.. men jag bara skjuter upp skrivandet och nu är en bra tid att skriva..  JAg sitter och chattar med Alex och Linus på msn tjoho va livat!  haha men nee det är bra att nån vill vara vaken med mig iaf! :D

Förra veckan var jag o min familj på västkusten.. orkar inte med några detaljer men vi var bla i smögen och i strömstad och lite o norge haha!

Sen i helgen så var det träningsläger i gammalkil.. Jätekul :D tack så mycket PJ det blev jättelyckat!
Kom hem på söndagen och drog till Linus nästan direkt, saknat honom som bara den!

På måndagen så slappade jag mest tror jag och sen på kvällen åkte jag till Linus igen för vidare färd till stan och vi gick på bio.. DIe Hard 4!

På tisdagen blev det att vakna tidigt eftersom jag o anna skulle till Stockholm för att soppa o kolla på Allsång på Skansen.. bkev jättelyckat :D:D det ska bli vår lilla tradition ;-)

På onsdagen vetifan va jag gjorde.. typ juste ja o anna städade haha o sen åkte hon hem o jag typ gjorde inget..  Just det pappa fyllde år så vi firade honom lite och jag klippte gräset...

Idag/igår så st'dade jag lite mer och sen åkte jag moppe/buss till stan för att träffa manda/ hämta mina läsglasögon.Jag fixade även mitt trasiga busskort som gick sönder på tåget hem från bion, köopte underkläder, shorts, fixade kort till mitt leg och åt massor haha...

Kom hem och åkte nästan direkt till CInna & Mangan i BRokind.. ska försöka övertala dem att följamed till Thailand i Jul-.. jaja... Hugo tältar i natt... jag är itne avis.. hhaa

jamåste sova snart .. imorrn blire till anna med brudsen ;) pusspuss 

// Linnéa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0