iii natt i natt äre du äre jag... lalla

nae inte direkt.. såg nyss på allsång på skansen och låtarna sitter kvar i huvet.. (A)
ännu en dag avklarad (typ).
Gick upp tio i åtta för att åka iväg till lillsjön tjugo i nio. Kom lite sent men bara 3 minuter. Jobbade i tre timmar :P rätt kul jobnbb det här med tycker jag nog och 3 tyimmar är lagom för min del.
Sen så kom Hille och skulle simma haha 500m simmade hon, hur många längder är det hille? ;)
Sen så kom vi fram till att vi sulle ställa upp i triathlonen med Lisa också.
Jag åkte hem och åt lite, när jag fick ett sms av Hille, vi stack till Nykil o spelade "tennis" i ca två timmar o sen åkte vi hem.

Asså jag känner inte för att vara hemma längre jag vill hitta på någonting jag har tröttnat på att  vara hemma JÄTTEMYCKET! JAG BLIR GALEN!  eller nee va patetiskt. Juste jag skulle ringa anna också .. äh jag gör det snart :D


// Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppsan höll på att skirva något dumt nu (A) kan inte rå för't

2007-07-12 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0