ja må hon leva, ja må hon leva.........

ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva ut i hundrade år,
ett fyrfaldigt leve för Mormor hon leve,
hipp hipp hurra! hurra! hurra! hurra!

yesbox, idag är det mormors födelsedag, så det är här jag har spenderat min dag. Vaknade och gick upp runt halv 10 efter en natt med underbar sömn. Jag läste nämligen ut min bok: Ninas resa igår kväll och eftersom bboken slutar  "lyckligt" så var det lätt att somna ( iaf om man jämför med kvällen innan då jag läste om när folk dog som flugor) men i alla fall!

Jag åt frukost och såg på Lilla Jönssonligan ( den nya) för att sedan fixa mig till dagens "event".
Vi kom fram cirka 11.40 och hjälpte mormor med maten, vi skulle äta ute i garaget. Vi åt, vi åt lite till, jag lekte med mina älskade kusinbarn :D vi åt lite till jaa ni fattar hur min dag har sett ut! 
Mebn så plötsligt försvann Ella, allt var kvar utom hennes stövlar, hon hade gått hem! Så jag, mamma och gittan sprang efter och hittade en liten sur Ella hemma hos mamma haha, men egentligen så, tur va väl det. Om inte Ella hade rymt hade jag inte gått på grusvägen just när Rasmus kom förbi cyklandes jaa haha men så var det iaf!

Jag fick ett sms av Ewa nyss :D vad glad jag blev av det :D hon har klommit hem från sitt lägger nu ( eller ja hon är på väg hem iaf)

Och jag msåte komma ihåg att ringa till Anna sen när jag har kommit hem från stan. Jag ska in till Steve´s för ett litet hejdåkalas för Inés :P  

that's all folks

// Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi måste ses snart... miss you<3

2007-07-08 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0