shopping

Idag så har jag kort o gott jobbat samt shoppat! Yes det var allt:P haha

nee, kom till jobbet som vanligt, efter första gruppen började det regna.. men det "regnade fint" som Lisa sa, även fast det öste ner! Så det kom inga till plask & lek. Då satt jag och Lisa inne i boden och pratade om gamla minnen etc haha det var rätt så kul! Jobbet slutade tidigt denna regniga siommardag hela 15 min före vanlig tid!

Kom hem och fort som satan skulle vi äta, ringa anna och åka in till stan. Väl på stan köpte vi massor med presenter till Ida ( tyvärr kan jag inte säga vad vi köpte ifall att hon läser det här men jag kan säga att jag har tur att hon nästan är lika stor som mig xD) Träffade Sören, Jossan, Caroline mm på stan riktigt trevligt faktiskt! Vi var även hon optikern eftersom att jag tydligen måste ha läsglasögon men det var rätt så kul eftersom att det fanns massor med bågar och hon som hjälpte mig och mamma var rolig!

Sen åkte vi till tornby och jaja äh skit asmma handla lite grejjor till Ida och ett nytt skydd till vår studsmatta. Sen så åkte vi till Malmslätt ocg handlade lite och där träffade vi Cinna :D sen åkte vi hem! och då mådde jag inte bra.. Mådde väääldigt illa och hade ont i huvudet.. suuck va jobbigt!

Sen ess har jag itne gjort så mkt, typ pratat i telefonen med Ewa och Anna :P

Imorrn ska jag grilla hos Eric och anna kommer med dit :D:D tjoho!!

// Linnéa


Kommentarer
Postat av: hihi

så kul :D

2007-08-05 @ 21:29:09
Postat av: mange

låter ju underbart :D :D :D :D :D :D :D :D...YEEEEES ja våga skriva till Linnéa :D (H)

2007-08-05 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0