sol :D

Äntligen har det varit någorlunda bra väder ett tag nu..  YES!
Jag var hos Linus i fredags :D åå va jag har saknat honom.. Vi körde lite frågesport fast det var inte lika kul som förra gången eftrsom det itne gick så bra xD ´ Anna smsade och va helt galen så jag ringde upp henne och allt slutade bara i en enda stor missunderstanding ojojoj! anna!    men sen så åkte jag hem framåt 12..

På lördagen så tränade linus.. som vanligt och jag med familj drog till en stad i sverige xD Vi gick omkring där och sne badade vi o solade lite.. kolla in min bilddagbok om ni vela ha lite mer detaljer: linojja.bilddagbok.se

Kom hem vid åtta, satt och nördade lite framför datorn coh sedan vid 9 stack jag, pappa och Ida till spåret för att springa bort alla onyttigheter vi ätit under dagen, sprang 5.2 km, rätt stolt faktiskt eftersom jag itne alls är van vid att springa och bara hade sprungit 3 km nånsin innan förra veckan. Ida sprang som en gasell haha!

Kom hem och somnade framåt 12 för jag var i stort behov av dator plus att _Ida itne ville sova så vi pratade väldigt länge. Så visade mamma mig en bild på mig när jag var tre och en bild på Ida n'r hon var lika gammal.  Jag säger att vi itne är lika lals men tjeeeena där har vi tvillingar asså xD

Idag vaknade jag jättesent vid kvart i elva oxch Ida med, det märks att hon snart är tonåring haha... Idag vet jag itne vad jag ska göra men ajja.. nu ska jag väl sola:P puss

// Linnéa

Kommentarer
Postat av: Annie

hejsan linnea Haa haa vad mycket du hinner göra bye bye puss/Annie

2007-07-22 @ 12:13:53
Postat av: Hanna

usch fy vad dpligt samvete jag får, du springer på och är duktig, själv sitter man still och tänker på att jag borde springa men dte är ju så jobbigt. Aja, duktigt värre iaf :-)

2007-07-22 @ 14:17:57
URL: http://nogg.se/hep
Postat av: Linnéa

tack hanna :P MEn bröja spring när man väl harkommit igång är det itne så jobbigt:P

2007-07-22 @ 17:09:21
Postat av: Anna

Jag blir impad hurtbulle! Vad kul med nya bilder på blb! Ska spana in dem då! haha de finns många emil du ;P Puss<3

2007-07-23 @ 10:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0