tjhoo!

nu var det ett tag sen sist, så här kommer en lååång uppdatering..!!
just nu sitter jag i mickes rum med Douglas och Eric medanas Micke packar, han ska till England typ imorrn. kul för honom :P själv så ska jag jobba i tre veckor till,fast ska ju börja det nya jobbet nästa vecka så lite omväxxling blir det iaf.

I torsdags så sov jag hos Nina, det var rätt så kul faktiskt :D

I fredags så jobbade jag som vanligt och efter jobbet så gick jag på bio med Anna, Emelie, Amanda och Claudia efter ett snabbt besök på Steve's! Vi köpte gois på Karamello, samt Panino yes yes..  Tillslut så såg vi iaf filmen o den va wunderbar haha blondin-anna och blondin-Linnéa höll på att svimma i  biostolarna haha!

Sen bar det väg hem med emelies brursa :P och såklart Emelie och Anna!    Anna sov hos mig eller jaa vi kunde inte osmna va nån joknstig anledning med tillslut efter krångel med fläktar och klockor somnade vi. Vivaknade dagen därpå nångång och åt en sen frukost. Vi skulle till Gammalkil, Gammalkil firade 75 år och det var KM vi skulle spela mot Oldladies... Vi vann med nåt..   sen så åkte jag hem on da moppe och duschade hemma eftrsom duscharna inte funka. Fixade mig hemma o sjöng lite singstar emd Anna, Manda och Claudia och sen bar det av till Gammalkil igen nu vare picknick med laget  och sedan litet fest på dansbanan hah;:D   Claudia åkte vid halv 10 jag o manda åkte hem o åt lite o sen kom vi tbx det var JÄTTEKUL dansade hela natten eller till halv 2 

 Sen så åkte jag o manapanda hem o försökte sova men det gick itne heller så bra haha :P

Dagenb därpå åkte vi till Claudia o a där det var ockskå kul :D:D

Sen har jag jobbat massor och igår var jag hos Linus <3 o manda, claudia, nina, anna och Emelie är bortresta :( men anna o emlie kommer hem imorrn typ igen så jag kan andas ut.. O imorrn ska jag nog träffa Inés :D:D

Nee nu ska Dogge bjuda mig på pizza haha hade bra pusshje leverpastej :P
// Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0