torsdag 2007

Yes, ännu en torsdag "has passed by" just det, har passerat.
Kom till Lillsjön klockan 8.45 ( som numera har blivit en rutin efter endast 4 dagar). Men nåt var itne som det skulle.
Nix, för halva "stranden" låg under vatten, det fick bli barfota idag.
När första gruppen skulle börja, kände itne jag och Lisa för att ta av oss skor o strumpor etc, så vi tog båten ut till bryggan, det fungerade galant!
Dagen flöt på rätt bra. (ordagrannt) Ingen plask o lek pga av att ingen kom och eftersom det va så djupt vatten kunde simmarna simma jättelångt inåt land och slippe simma de tråkiga 25m om o om igen.
Lisa sa åt en att göra djupdykning på ett ställe där det skulle va 1,5 m, men haha nej nej det var snarare 2.10 där, stackars barn!

Sen kom Hille o hon bar mig hit o dit i vatten eller aa:P
Sen så åkte jag hemåt åt lite, för att sen ta bussen in till stan o träffa Ewa :D
Cyklade till busshållsplatsen, kändes jättekonstigt eftersom jag inte cyklat på aslänge.. hmm... Kom tillslut fram, fick vänta lite på Ewa eftersom hon var i skägget på besök haha, men tillslut kom "minin" .
Kollade på presenter till Linus och på kläder i alla möjliga former. När jag trodde att jag var klar så kom jag på massor adnra saker jag skulle klöpa o så kom jag på att jag inte har så mycket pengar (ännu).
Men tillslut var jag klar och åt lite godis :P då ploppa JOcke fram från ingenstans han hade snaggat sig haha blev helt superchockad xD trevligt att träffa hoonom vare ju.

Sen åkte jag o Ewa hem med bussen där vi gjorde lite "icke tillåtna grejor" elelr jaa, tolka det rätt. Cyklade hem från busshållssplatsen jag på sadeln hon cyklade (eftersom ja itne kan skjutsa) gick bra trots regnet! Kom hem tillslut iaf, vi åt lite pizza från igår o lite "toast" Linnéa o Ewas specialare! tjoho, o så såg vi på Happy Feet åå va sööt den är :D

NAe men nu räcker det! ska sova nu!

Saknar alla så otroligt mycket för tillfället! tur att jag iaf ska få träffa Anna, Emelie och Linnéa inom en snar framtid :D

// Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0