tralalalalaaa!!

Jaa, länge sedan jag skrev här, väldigt länge sedan! But now I'm back! :P
I helgen så, jaa, vi kan väl börja med fredagen:
Yes, då så vara det Gessle! Jag, Anna och Emelie drog in till stan med min nyinköpta filt från City Gross tjoho! Hade riktigt kul faktiskt, jag o anna småflirtade lite med en vakt men han verkade inte vara på så bra humör så vi fick stanna utanför stängslet. Men vi klarade oss rätt så bra ändå vi "digga loss" som sjutton eller jaa *hooost*...
Åkte hem med mamma och Ida som tydligen hade stått allra längst fram, typiskt mamma!

På lördagen åkte jag till Linnéa, inte träffat henne på jättelänge och jag hade verkligen saknat henne och det blev ett lyckat återseende! Vi bytte "försenade födelsedagspresenter" och allt va som förrut typ, spealde Skipbo, åkte och badade i Grebo, kunde inte sova, solade, läste garvade, jaa som vanligt! Vi måste verkligen träffas lite oftare Linnéa!

Söndagen började hemma hos Linnéa, vi fortsatte med det v ihade påbörjat dagen innan och såg på Tristan & Isolde   ååå vilken film asså! Jag säger bara SE DEN!! heeelt underbart romantiskt ( iaf i början). KLockan 16.30 kom min familj för lite fika hemma hos familjen Holmbergs och vid ca 7 var vi på hemväg med en Rut i bilen, som skulle stanna tills på fredag!  Det var även Linus Torrbackas födelsedag den här dagen, men tyvärr fick jag inte så mycket tid medhonom eftersom han tävlade i Hofors, men ett Grattis fick han iaf <3

måndag: ÄNTLIGEN SOOOL! en väldigt varm dag, rodde gladeligen över sjön o jobbade på brännan, kunde tom ha shorts på mig på morgonen, vilket mirakel!  Kom hem senare än vanligt  men tillbringade hela eftermiddagen med att steka på en filt! på kvällen så kom Linus hit!! :D Han fick lite presenter och så spenderade vi största delen av kvällen med att se på en film i pappas nya "biorum". Tappade bort min mobil men hittade den sedan på en bricka aja, skit samma! Det var en riktigt mysig kväll <3

tisdag: Jobbade som vanligt, lite sämra väder idag, men inte allt för hemskt! Alla barnen i plask o lek var med för första gången! Jag, pappa o mamma åkte till IKEA för att koll ain grejjor till mitt rum o pappas biorum, hittade lite grejjor och åkte sedan vidare till Berg. Vi hann precis fika klart o sätta oss i bilen innan ovädret började. Det blixtrade o dundrade o regnade som om det aldrig gjort något annat! Kom trots det hem och vi grillade lite hamburgare, då fick jag panik för att jag inte tränar nånting nu på lovet så vi bestämde att efter vi hade sett på World Trade Center skulle vi dra till spåret o springa allihop! And so we did.
Jag sprang 3 varv och var riktigt nöjd eftersom jag inte  rört mig på mycket länge.

onsdag: jobbade, rätt dåligt väder men ändå 20 grader i vattnet, Lillsjön håller på att bli sitt tidiga jag. Kom hem och såg på Zorro, la mig sedan på en filt o solade i blåsten. Dansade dansmatta med Ida o Rut haha det var rätt så kul! Sedan så åkte vi alla till spåret igen och sprang. Jag sprang 3 varv igen men nu med inga problem alls, skulle sprungit 4 varv men fick ont i foten, vilket visade sig vara en stor blåsa jag fått av mina inlägg, måste fixa det där snart! Pratade även i telefonen med Anna väääldigt länge haha Anna jag saknar dig såå! Juste jag fick kontakt med Amanda :D usch jag saknar dig meeeed! KOOOM HEEEEM!

Och så torsdag då! Var riktigt kallt idag, 13-16 grader när jag var där och typ lika kallt i vattnet! Men först halvbadade jag med Plask o Lek för att sedan simma med märkestagarna, tjena jag var kall i två timmar efter det!
Jag somnade när jag höll på att läsa en ny bok, väcktes av att pappa ropade på mig att det var mat! Åt lite och blev sur när pappa o mamma bestämde att vi skulle till Omberg. Men det visade sig vara jättekul! Vi var på "hjässan", på nåt CAfé, nån hamngrej, Alvastra Kloster o någon Antik grej, haha jag är itne så bra namn förlåt mig! Det enda negativa var mina blåsor på fötterna som gjorde ont, men jag fick bita ihop. Ikväll har jag itne gjort så mycket, ätit, chattat, skrivit blogg, målat naglarna, dansat dansmatta jaa typ det. Och nu så ska jag nog sova. Så godnatt alla!

och som en mycket nära vän en gång till John sa:
Make Love Not Peace
eller haha jag vet inte!  men hade bra iaf

// Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är Linnéa hjärtat! <3 saknar dig med. Undra vem de var som sade de sär klipska orden...hmmm kan inta ha varit vem som helst;)

2007-07-21 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0