Äntligen!

Jaa, ÄNTLIGEN! ¨

Idag spelade vi match, hemma mot Tjällmo och tro det eller ej men vi vann!!  Yes indeed, det blev 10-4 till hemmalaget Gammalkils IF. Jag är riktigt stolt över oss, Vi kan ju... Men aja, det blev lite blandade målgörare Hille gjorde två, och tove, ELin gjorde tre, Jenny gjorde några och jag gjorde ett och just det Emelie gjorde mål på straff o tjänade lite pengar:P

Annars har det inte hänt så mycket idag, vi var hos mormor & morfar med Anders, hans flickvän, Kalle, och anders föräldrar, fikade lite och så. De kollade på matchen, vilket var tur eftersom Anders kan sånt där med skador och det var en i Tjällmo som typ bröt handen/ armen jag vet inte, men tur var väl det iaf... Sen var de även och åt hos oss på kvällen.

Igår var det lördag, den dagen spenderade jag med mina kära vänner i lambohov och i Linköpings Katolska kyrka wowowow! Inés konfirmerade sig :D hon var sååå fiiin jag höll på att smälta! Själva grejen i kyrkan var väääldigt annorlunda, och Prästen såg ut som råttan i Harry Potter fast man klarade 1 1/2 timme i en kokhet kyrka, nästan utan problem ;) men vad gör man inte för Inés ;)
Sen så åkte vi hem till inés och åt drack jättemkt, tjeena va hungrig man blir och törsten går ju knappt att släcka..  Inés fick två böcker och en tröja av oss, sedan fick hon även ett par skor och typ smycken.. Vilken liten sötnöt hon är,  och hennes "brorsa" hhaha vilken Stockholmare XD
Jag kom hem med 6 bussen, la mig framför tvn och somnadem, sen la jag mig i mammas o pappas säng o somnade igen, sen så va jag tvungen att gå upp o äta, ja livet är tufft ibland (A)

I fredags var jag på stan "hela" dagen och shoppade loss, bla en klänning och ett par skor och inés presenter, sedan så åt vi lite dvs, jag, clau, manda o Nina. Vi satt i domkyrkoparken, jag o clau åt Burger King mat o de andra åt glass, då kom det en man o började prata med oss HAHAHA rooligaste på länge Manda och Nina asså haha och Claudia äru en kinesjävle neheej då ;) haha vilken "gubbe" asså xD

Sen gick vi till TRäfdgårn o hade lite klassmys :D det va kul bara det att jag blev såå trött.. Men det borde vi göra om tyckler jag :D

nee men nu ska jag prata lite med Linus, han har varit på träningsgrej hela helgen... hade bra pussheeeeej


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, jag blev lite trött xD jovisst, var kunde det bero på? :D

2007-06-10 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0