busfabriiiiken...

yes idag jobbade jag :P fast eftersom de hade lovat att det skulle bli spöregn idag så hade vi bestämt att vi skulle åka till busfabriken istället... jaa det blev ju som det blev, inte en regndroppe förrän jag satte mig i bilen..
men det blev ändå rätt okej :P

Snart har vi träning.. tror jag, det ska bli rätt skönt tycker jag, saknar fotbollen rätt mycket..


sen måste jag även ta ett snack med anna, prata om fredag..

Sen så kommer mormor o morfar, vi ska fira mamma, hon fyller okänt antal idag :P 
imorse firade vi henne halv sju.. yes, med lite presenter o ett vaniljhjärta, hon fick :
tre tröjor
två böcker
och ett fotoalbum från mig och Ida mes kort på oss..                                            GRATTIS MAMMA!
 jag o ida för tre år sedan, på Öland

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka gulliga små flickor=). Hälsa & gratta din mor från mig! Haha var det coolt på busfabriken?

2007-06-26 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0