Gulaschsoppa.. stavas det så ?

just nu sitter jag o äter Gulaschsoppa eller hur det nu stavas.. pappas nya "recept" så nu kan han äntligen laga mer än tre maträtter:P yay! nee han kan nog åtmistone göra fem maträtter:P

Snart ska jag iväg och spela match i Skänninge kul jul :P nee men hioopas att det går bra.. jag har "laddat" hela dagen och försökt vakna till lite, det fick bli en promenix med hunden och ett lååångt bad.. men det hjälpte:D

Igår vaknade jag upp hos Ewa på Mörtstigen typ ? 2 ? ;) efter en lyckad kväll i trädgårn... fast poliser fanns det mkt av xD   Pappa kom o hämtade mig vid 12... eller nåt.. och vi åkte och hämtade Ida hos Rut.. Träffade Kalle o Sören , Grattis till sutbetyget ni borde va stolta:D  och även Viktoria och BOSSE världens sötaste groda tror jag.. sen åkte vi till Bertga Centrum d å Ewa ringde och kom på att ho nhyade sina nycklar i MIN väska.. som tur är hann hon komma o hämta de när pappa o Ida köpte godis.

kom hem nån gång vid 1.. åt lite mat, kollade på två filmer o sen vare kväll xD så jag o mamma o ida åkte till mormor o morfar och passade på att kolla hur Gittan & Istvan hade fått det i Back... det var jättemysigt :D och så fick jag prova en sån här kolonihatt.. en sån där som upptäcksresande i typ indien hade xD haha ojoj va vackert xD

SEn fick vi lite fika mums :D och koll aåp lite grejor från farmors lägenhet, tog till vara på några tomtar och ett örngott, som frotfarande luktade farmor.. Usch vad jag grät.. usch vad jag saknar dig farmor du förstår itne!!! 

Hejdå och gör nåt kul idag... pussar
 //Linnéa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0