Kul jul.... och använd solskydd

jaaa, just det, tyvärr är det inte jul nu, men who cares? Det är ju sommar!!
Och nu medans jag skriver det här får du ha i åtanke att jag nyss har skrivit ett inlägg, men att det fick extremt mycket ryck och bara försvann!:O som tur är jobbar Linnéa på att inte bli så irriterad så därför ger jag mig på ett nytt försök till att skriva en blogg som egentligen inte alls gör någon nytta.. hmm.??

Igår var det Sveriges nationaldag, jajamensan----6juni---- vilket innebar att "alla" var lediga. 

Måste bara fråga vart alla håller hus denna dag? det var folktomt överallt:O

Denna dag spenderade jag till störst del i Mantorp hos Linus! Då vi bl a tog en 3 timmar lång promenix, jag fick se en sida av mantorp jag aldrig nånsin sett förrut :p, nee inte direkt, men det är större än vad man tror och så fick vi även se två harar ( vilket i sin tur har en historia bakom sig)
Jag åkte hem igen efter att jag, tyvärr, hade blivit grundlurad av Linus ( vilket jag erkänner nu i efterhand men jag VERKLIGEN INTE erkände när det väl hände) Och efter att Sverige hade vunnit en solklar seger mot Island med 5-0.
Hur länge har jag inte sagt att Allbäck är bra?!! men iiingen har lyssnat`nej nej! (iof, nu när jag tänker efter har jag nog sagt att han är het)

Jag gick och la mig hyfsat tidigt efter lite mat i magen och lite Girls Of the Playboy Mansion.. hahah den serien tröttnar jag aldrig på, så jäkla kul! xD

Jag vaknade imorse.. KLOCKAN 07.00!! eftersom en viss Linus hade ställt mitt alarm på mobilen (bara för att jävlas, eller för att han är en elak människa? ;) nee men jag är ju som jag är och jag glömde stäna av alarmet.. så jaa jag fick skylla mgi själv helt enkelt, men jag somnade som tur om och vaknade 2 timmar senare, efter en frukost gick jag ut och fortsatte jobba i trädgården (jag måste ju avsluta jobbet nån gång) När det va klart och jag hade påbörjat ett till litet jobb utomhus blev hettan olidlig och jag gick en promenix med Theo, tyvärr gjorde det bara saken värre och både jag och Theo fick värmeslag och fick vända hem igen efter ca 800 meter. Har nog aldrig varit så glad att sätta mig i skuggan tror jag inte (A)

Jag tog mig en snabblunch och tänkte att jag kunde unna mig att sola ett tag, nu när dte är så varmt och så, men eftersom det är så oerhört varmt så klarade jag inte av det heller, så det blev till att ha vattenkrig med Theo! tjoho!
Theo som tror att vattenstrålen attackerar honom biter strålen så många gånger han kan medans jag bara garvar åt honom, det är synd om den stackarn haha fast det var nog bra för båda två, det där "vattenkriget"

Jag gav mig ett till försök att sola men misslyckades starkt efter en mycket kort tid så jag gik in kollade på nån film som var rätt rolig faktiskt.

Egentligen är det träning idag, men min förkylning vill inte bil bättre och jag tror inte att det är så bra att träna om man blir trött av att springa 20 meter? nee.. jäkla skit, jag som verkligen vill träna! den här våren har jag knappt kunnat tränat alls, usch det tär på krafterna...

Så därför hjälpte jag pappa att pumpa in luft i hydroforen.. med en cykelpump... jag pumpade 200 pump, än så länge har jag iaf rekordet i familjen ... men tjoho, nu borde jag nog städa övervåningen lite så jag kan få ihop lite pengar till måndag och Stockholm!  jag längtar verkligen!

Ha det bra och ta det lugnt i värmen.... och följ Gert Fylkings råd... Använd Solskydd!!

Kommentarer
Postat av: Ninaaaa

haha linnéa du är ju för söt :D <3

2007-06-07 @ 18:37:44
URL: http://lilldabz.bilddagboken.se
Postat av: Amanda jaaaaooo

hahaha xD men linnea då ;) det är tufft att vara du!! ska bli härligt att träffa dig imorrn :) har gått en vecka :O KATASTROOOOF ..saknar dig min virriga knasboll <3 (räcker det så?) :P

2007-06-07 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0