små grodorna, små grodorna är lustiga att se.....

små grodorna, små grodorna är lustiga att se kowackackackack..... hahha njaa, i år blev det ingen dans runt någon midsommarstång men jag trivdes bra ändå :D

Yes, midsommarafton 2007 började med att en trött och vimmelkantig Linnéa gick upp runt halv 9, efter en natt utan sömn :P      jag var även väldigt fundersam.. min kära amanda hade smsat mig halv sju denna morgon.. och det är verkligen INTE likt henne alls.. men jag fick veta varför, det var itne för hon var sjuk eller nåt sånt- utan hon var på landet så det va ju förståeligt :P

denna dag inleddes med att städa hela huset och fixa lite med alla farmors saker, eftersom hela vår övervåning är fuillproppad... men tillslut så var det klart och familjen åkte iväg medans jag tog en långdusch.

Sen så kom Linus, typ tjugo över 2 och det belv så att iv såg på GRease 2 på tv.. vid halv sju så började vi grilla och det gick toppenbra.. hooost:p nae men det gick rätt bra men eftersom det bröjkade regna så tog ett tag... när vi hade ätit klart så kom på smurfar till Nääs, det var emelie och anna utklädda till fiskare:p de hade cyklat från emelie i regnkläder men söta var de allt xD

Vi började kvällen med att kolla på House of Wax, anna, jag älskar dig xD haha fast det va ju värt det, Paris Hilton asså :P   sedan så åt vi lite glass med jordgubbar, kollade på Svensson, svensson, åt lite godis, gick o snokade lite hos grannarna som hade värsat pangpartyt i Club Nääs :P

Vi kom in igen och kollade på Nile City :P och Hey Baberiba, familjen kom hem runt halv 2  och en timme senare åkte emelie o Anna hem :P
somnade sen nån gång bredvid Linus.. :D <3

Det blev en rätt bra midsommar trots allt... och nu ska jag åka till åtvidaberg o kolla på fotboll med mormor o morfar :D  hoppas de vinner :P

puss okram skumbanan.. PS vi hade även fina telefonsamtal med amanda xd  haha åå amanda va jag saknar dig  XDimage10

yesbox...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0