sommarlov :D

japp, så sant som det är sagt har jag sommarlov at the moment :D
Jaa... vad ska man säga mer? Idag så har jag jobbat lite i trädgården.. varit ute med hunden.. jag har gått ungefär 5.2 km.. i hettan trots min sjukdom xD nee men det tar stopp efter ngefär 2 km.. därför har jag bara gått så långt... Sen så har jag solat, så jag har en färg på ryggen o en annan på framsidan av migsjälv (känner mig lite som Ross)
Sen så har jag typ inte gjort så mycket mer faktiskt tänkt lite på morgondagen, pratat med älsklingsanna i telefonen haha dfet funkade trts att vi inte hörde vad den andra sa 60% av tiden, dels pga vår konstiga hemtelefon och dels för att Anna hade munnen fullproppad med Dumle xD
hmm... Imorrn är det sveriges naktionaldag tjohoo.. LEDIGT:D inte för att det spelar nån roll egentligen men ändå ^o) Jag måste få tag på amanda o prata om denna dag... orkar jag verkligen åka till Nkpg? njaa vet iten faktiskt..

Men det är ju en fördel om man svarar i hem- eller mobiltelefonen.. eller huuuur=??= <333

jaja men snart är det DEsperate Housewives o så ommer Hille.. en stundis.. om hon itne får soppatorsk eller nåt på vägen :P vi får helt enkelt vänta o se;)

hade så bra.. o som en känd poet och nära vän en gång sa:
"make love, not peace"
   ; )image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0