Stockholm!

Äntligen kom dagen med stort D, äntligen måndag och Stockholmtime med brudarna :P
Allt började med att lilla jag gick upp ur min älskade säng klockan 05.10 - klockan 06.20 kom Emelie och Hasse och hämtade mig, det är faktiskt väldigt skönt att gå upp tidigt och vara ute lite, speciellt nu när det är sååå varmt .
Traffade Amanda och Ewa vid "busscentralen" och vår resa började.

Sov typ halva tiden, det behövdes :D sen kom vi äntligen fram, klockan 09.50!
VI irrade omkring lite lalala nee iten såå mkt, memorerade vägen lite och lilla jag tyckte att allt bara var allmänt stort (A) 
Vi började med Åhlens, eller jag kommer faktiskt iten ihåg så mycket från dagen när jag tänker efter xD
Emelie shoppade loss för fullt följt av Amanda o Ewa, jag kom inte riktigt igång, hade itne såå mkt pengar om man säger så men det blev trots allt, ett par jeans, ett linne o en tröja :) helt okej faktiskt...

Vi åt på ett litet mysigt ställe, det blev pasta för alla utom Ewa som tog en bakad potatis :D väldigt gott måste jag säga och prisvärt;)

DFEt roligaste var nog slutet av dagen, när vi va på Mcdonken innan bussen skulle komma, jag tror iten jag har skrattat så där mycket på jag vet iten hur länge xD Ewa o jag grät nästan xD haha Amanda du ä rju speciell.. <333

Halvsprang från Mcdonken till Åhlens för desperat toalettbesök ( eftersom kön var såååå lång på Mcdonken ) Men så träffade vi på nåpågra som gjorde reklam för JHustiin Konserten typ en som va rätt lik honom dansade.. o så kom det en typ fullgubbe o började spela munspel och dansa med de där dansarna haha xD så jäkla kul...

MEn behoovet var kvar vi sprang upp till Åhlens för att sedan gå till Busscentralen, men vi huitta inte vart vi skulle på bussen o tur var väl det att manda fråga han busschaufföern annars hade jag iten varit här nu kan jag ju säga xD

Bussresan hem va nice, lyssn apå musik tog det lugnt fortsatte gavra åt amanda, hon måste ju vara galen eller nåt xD hahah , assur på chauffören för att hon itne fick ta med påsarna på bussen xD haha klockren du är amanda,,, vi bensträckningen så jaa... vad gör inte mina flcikor jooo sprigner ner o hämtar påsanra o smugglar in de i bussen jajjemen.. själv hade jag akllt i min väska.. det kallas flyyy t:P

Nu är jag hemma o nu försöker jag töja ut min extreeeeeeeeemt tighta jenas men va gö reman int e:P

pusshjeleverpastej-..

O byt he way sen såg vi även en deckad man på typ hötörget.. miyt på ljusan dan det var det roligaste jag sett eller nee egentligen itne men ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0