Jag faller för "grupptryck"

Joo.. Anna grattis, här har du min blogg.. så nu kan du sluta tjata haha

Idag gick jag upp klockan 09.00 för att jag skulle ha mycket tid tills det att bussen gick typ tio över 11.... Precis när jag skulle gå till bussen så säger pappa att de kan skjutsa in mig, för de ska in till stan sen med... joo.. så vad skulle jag göra i en timme? joo jag letade efter mitt busskort.. o sen hittade jag det .. precis när jag hade gett upp hoppet .. haha så jag är glad nu xD fast det blev ju en grovstädning i rummet för att hitta det precis bredvid datorn.. suuck ..
Men ne nu ska jag äntligen in til staden.. där jag ska träffa nina, claudia, amanda.. o sen typ Dogge.. etc.. vi får se vilka det blir XD
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0