snart lov

Nu är det snart slut, japp det är det faktiskt, nästa fredag är min sista skoldag fram tills dess händer detta:
AVMA på torsdag, då även köpa biljetter till Stockholm, ledig dag på fredag, ¨så jag nog ska träffa Linus <3 (A). Sen ska det även hinnas med två konfirmationer (tror jag det blir) en fotbollsmatch o sen lite plugg.
Sen på måndag är det sista tr'ningen i skolan. Sen på tisdag ska vi skriva reportaget, sen på kvällen är det utbildning typ livräddning, på onsdag ska vi till Vidingsjö- ÖFF o sen pizzalunch, ingen spanska efter det men då ska även datorerna lämnas in :(. Sen är det torsdag då bär det av till Borås till en fotbollsturnering för att det sedan är fredag o då vetifasen.
Sen äre slutt ;P
men ajja nu ska jag snart till da City Gross med mamma det är power ;P
pusshej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0