snart sommarlov...

jaa, och så var det dags igen. Carro var här nyss och kollade på vår musikvideo, eller jag tror att hon mest kollade på sigsjälv men samma sak  ; )...
Igår så var jag på utbildning till sommarjobbet, i simhallen, det var rätt så kul, det blir nog en bra sommar trots allt :D Innan jag var där så köpte jag ett par skor på Marie P. och hittade även ett par jättefina ballerina skor, som jag tyvärr inte har råd med för tillfället ( pga stockholm)
På MArie P träffade jag MAria och jag fick äntligen tillbaka min ring hahah XD hon är ju otrolig men rätt kul att hon hade med sig den XD
Jag kom hem efter simhallen typ klockan 9. Då skull ejag prova att föra över alla saker från Jb-datorn, eftersom det inte hade funkat de andra dagarna,, suuck
Så jag fick sitta uppe jääätteelängeee.... men kom i säng vid 02.00 jag gick tom o la mig efter Emelie :O

Idag så vaknade jag upp, seg som en kola och fortsatte överförandet, jag fick ca 4h 30  min sömn så jag var inte direkt på topp. D'refter åkte vi till VIdingsjö där vi snackade litte med ÖFF, "spelade" lite brännboll och fick en mumsig pizzalunch mums :D tack Patrik :D

Kom tillbalka till skolan typ fem i 1 och lämnade in datorn buhuu xD hur ska jag klara mig XD needå men det är läskigt hur mycket man vänjer sig vid att alltid ha datorn till hands överallt, nog nyttigt med ett litet break..

Sen så väntade jag o Emelie på 3-bussen tsm med amanda på Collegium, Emelie somnade på en parkbänk och det var ungefär då som jag började bli övertrött.. Vi gick till bussen sen o jag oemelei hittade en gul golfboll som vi lekte lite me dxD sen bussen hem,. sen städa lite, äta , lite , sen kom CArro ja;)

image5 jag saknar faktiskt den tiden <333

Kommentarer
Postat av: ANNA

Linnéa min älskade Emil <3 Eller haha var det jag som var Emil? XD Måste få träffa dig snart!!! ÄLSKAR DIG // TÖNT 1

2007-06-04 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0