Jag älskar er <3

Igår, fredag, fick vi alla säga farväl till Sven-Erik. Det var väldigt känsloladdat för min del, mycket mer än vad jag hade trott. Bra eller dåligt? jag tar nog det första alternativet, kände att jag behövde få ut alla mina känslor, det händer så mycket just nu. En sak är i allafall säker, vi kommer alla sakna dig <3
På kvällen åkte jag till Amanda, som hade tjejkväll, skönt att tänka på annat och det visade sig även vara en kväll som skulle märkas dagen efter.
Nu ska ni inte tro att det var alkoholdrickande som stod på schemat, för det var det inte.  Nej det blev en kväll med mycket sång och dans om man säger så. Tyvärr resulterade det i att jag somnade ungefär 20 minuter in på Epic Movie, runt 11-11.30 och sov som en stock tills amanda jävel väckte mig ;) Slutade med att jag somnade på en madrass med amanda bredvid mig vid 2.  Haha tack amanda för att du kan leka mamma ibland och trösta mig :) <3

Idag såg dagen mer ut så att och Emelie tog 12-bussen hem till Nykil. JAg gick hem från busshållsplatsen :D *stolt* i klackskor och fick väldigt ont i benhinnorna, satte mig och åt lite mat och sjönk sedan ner i soffan.
Eftersom det var massor HEroes avsnitt idag tog jag tillfället i akt och tog igen lite, jag hade ju ändå inte någon kraft att göra något vettigt.
Snart kom alla andra "Trosellare" och snart var vi 14 st i Nääs. :D
De vuxna skulle ta hand om Sven-Eriks saker och vi kusiner skulle bara ses.. Blev väldigt mysigt med 8 barn i soffan och tillsammans kolalde vi på Austin Powers, Heroes och lite fotboll.
Väldigt mysig dag <3 ni är bäst :D


Kommentarer
Postat av: amanda , som har ditt diadem

haha :) klart jag ställer upp!! du kan räkna med mig baby ;D älskar dig

2007-11-06 @ 00:51:46
URL: http://candleburn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0