Självkänsla Nu !

Sitter i skolan just nu, har letat upp lite information om en viss Annika Östberg, arbetet ska vara inlämnat imorgon.
Får se hur det går, men jag ska göra mitt bästa och "satsa på G". Har projektvecka, min grupp arbeter med stress, väldigt nyttigt för mig känner jag och jag har fått höra väldigt många saker som jag känner igen mig i, speciellt på alla föreläsningar. Nyttigt, väldigt nyttigt..  Så det får nog bli så att jossan och jag ger varandra feedback :P haha

Föreläsningen i eftermiddag slog alla med hundratals meter! Det handlade om beteende och hur man skulle ändra sitt beteende.. Vi gjorde en övning som gick ut på att man skulle gå omkring med en bakom som bara klankade ner på den andra och på så sätt vara personens tankar. Det var rätt så kul eftersom alla idrottarna gjorde det men jag kan säga att jag tog åt mig, Amanda sa precis de sakerna som jag brukar tänka, sorgligt men sant.
När jag sedan gjorde det på amanda hände samma sak, mitt i prick.

Det jag ska göra i fortsättningen är att jag ska behandla mig själv så som jag skulle behandla en vän!

Det låter väldigt smart så varför inte prova? Om det går dåligt för en vän på ett prov så pushar man henne.  Så varför är det så svårt för mig att göra det samma åt mig själv? NAe måste verkligen ändra på det här, för jag mår bara sämre och sämre...

Kommentarer
Postat av: Blink Blink

Det är som jag alltid sagt, tänk positivt!! ;)

2007-10-26 @ 18:26:51
Postat av: amanda :D

BRA LINNÉA :D det låter som en jätteklok idé ;)

finns här för dig

2007-10-27 @ 15:27:01
URL: http://candleburn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0