Vem vet, inte du, vem vet, inte jag....

Vad jag än gör slutar det med att jag får dåligt samvete... så är det faktiskt
Varför kan jag inte bara låta det vara och spara samvetet till någon gång det verkligen behövs

Hade i allafall en liten filmkväll med bla Dogge eftersom han är i Sverige den här veckan.. efter en stressig måndag med många telefonsamtal blev det trots allt lyckat och mycket lite sömn. (Fikat med Jossan behövdes verkligen :D tack jossan det var jättemysigt, trots väldigt kort)
Åkte på måndagen in till stan med 7 stadsbor och en CArro för att med den sistnämna träffa Linnéa <3 för en fika :D väldigt mysigt!! Jag har saknat dig väldigt mkt Linnéa :D
Det där får vi tre göra om :D:D

Kom hem till ett stökigt hus fast detblev en lugn kväll fylld med massor youtube klipp och så blev jag ett telefonnummer rikare XD med mkt 2or :P

Gick upp vid 11 idag efter måååånga försök till det innan. Strök lite och kom sedan på att jag var tvungen att städa efter filkvällen... många många gånger fick stackars jag gå ut och in för att hämta alla madrasser i filmrummet.. men tillslut var allt inne igen och då fick jag en välbehövlig lunch av min älskade syster.. :D
Nu blir det packning för hela slanten och sen att åka in till Skäggetorp för vidare färd till Boda Borg imorron.. men det är en annan historia...

                                                                                                                             
peace out :D nae men hej svejs
// Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0