1 september 2007

Idag är det den 1 september 2007..... Finns det något mer att säga?
Nix det gör det inte..
Om två veckor kommer jag inte tänka på den här dagen alls, den kommer vara som bortblåst, som om den inte existerat. Konstigt egentligen med tanke på att det kommer vara en del av mitt liv, på något sätt måste den här dagen ha lärt mig något, fått mig att tänka på något, som kommer påverka något i mitt liv.
Borde det inte vara så? Annars hade dagarna varit väldigt onödiga egentligen..

Det jag har gjort idag är att:
Kolla på 13 avsnitt av Pippi, inspelat från 1995!
Ätit, en mängd olika saker
Bytt ut låtarna på min mp3
tänkt på en person jag itne borde tänkt på
lyssnat på musik
varit ute med theo
chattat
målat naglarna
pratat i telefonen med Amanda
tänkt på farmor <3
stått lite på balansplatta
suttit i soffan o samtidigt lyft mina hantlar lite för att itne få dåligt samvete
kollat på tv


                                                                                                                      
Det här var min dag i minsta detalj, applåder någon? :P
( fast iof så är jag lite sjuk, så jag kan skylla på nåt iaf )


//Linnéa

Kommentarer
Postat av: amanda jaaaaooooo

haha :D va sööt du är ;)skulle jag varit sjuk skulle min lista bestå av ENDAST ätande & tv-tittande :P så av mig får du applåder!!

2007-09-02 @ 04:04:33
Postat av: Nina

jag är med sjuk och idag ska jag äta glass och läsa i mina älskade tidningar, så jag vet vilka kläder jag ska köpa ^^ tihihi

2007-09-02 @ 12:27:38
URL: http://lilldabz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0