kom & ta mig långt härifrån, långt härifrån, långt härifrån

mm så känner jag just nu...
därför åkte jag och emelie till Ulrika marken igår :D japp, vi tog ledigt halva dagen efter en effektiv historialektion.
Det blev att ta en direktbuss till Ulrika... Väl på bussen somnade jag längst bak i bussen men blev väckt av en liten skit   Emelie ;)  och vi var framme :P

Träffade amanda och anna i överfulla Ulrika vilket var väldigt kul!
 
jaja.. blabla.. Ulriak marken är ulrika marken... inte så mkt att säga.. mycket folk, inget kul att kolla på, sååå vilekn tur att jag hade ett så great company! :D mn tyvärr åkte manda hem vid 3 och sedan emelie vid 4... fast vi hann ju med rätt mycket ändå.. :D

Anna och jag träffade på Frida och Filip en andra gång när alla gått... naw ni är så söta:)
Sen så kom mamma, Ida o Theo vid 5 anna och jag gick en stund till.. köpte var sitt armband :) <3 och träffade på vår kära Lisa :D haha så kul hon är..!
 ´Blev en väldigt bra dag :) jag var glad nästan hela tiden :) och så gick jag tom o la mig vid halv 11.. vilke tär väldigt bra :D

Vaknade jätteutvilad och tog bussen med Ida på morgonen, träffade Carro på bussen såklart :) Fick ett sms av emelie halv 8... jag har försovit mig haha XD jag var bara tvungen att ringa henne XD så typiskt henne XD <3

Så jag och Elin gick utn någon jonas, emelie eller stefan till skolan.. men vi hade trevligt ändå:D

Jaja, vi har haft matte... väldigt komplicerad sådan... och nu företagsekonomi A!! tjoho så kul ;) nae inte direkt men jag manda och emelie har en väldigt smart idé till detta.. fast inte så intressant för resten av omvärlden..


// Linnéa


Kommentarer
Postat av: Emelie

"En liten skit"?! :O men linnéa haha xD
jag vet att de är typiskt mig att försova mig xD ska inte hända igen (A)

2007-09-18 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0