music make u lose control...

Nu är lördagen avklarad och jag har klarat av halva söndagen

Så, igår var det som sagt kräftskiva hos Hille. Jag skulle vara där 16.15 hade vi bestämt. 16.10 sa mamma: du måste åka väldigt snart för det är jättemörka moln där borta. 5 minuter senare öste det ner och det åskade och blixtrade... så jag fick stanna hemma. Åkte istället 40 minuter senare, vilket funkade bra även det ;)

Blen en riktigt lyckad kväll med mycket folk, trots det dålig vädret. Larssons hade slagit till på stort med partytält och disco på altanen asmysigt!
Jag och Hille serverade välkomstbål och åt mat... Nicke och Sebbe var parkeringsvakter...

Det var väldigt kul faktiskt, trots att jag inte kunde prata, elle orkade dansa.. men man kan alltid kolla på,,, ;)
Åkte hem 01.40, kände att jag va tvungen att bli frisk... då var festen på topp.. undrar hur länge det höll på.. ?

Idag vaknade jag vid 10.30,
första tanken var:
Vilket meningslöst liv jag har.. väldigt deprimerande första tanke,
som jag aldrig någonsin tänkt förut. Tur att Anna är inne på msn och förgyller min dag <3

nae nu måste jag fortsätta med pluggandet... wish me luck

//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0