spending my time...

She says hello, you fool, I love you .... c'mon join the joyride (8)
Jag mörblerade om i mitt rum i söndags.. bytte plats på sängen och skrivbordet.. trivs mkt bättre såhär sitter i sägen hela tiden samtidigt som jag lyssnar på Roxette...
Roxette passar väldigt bra till min sinnesstämning just nu :) jag kan lyssna på det utan att gråta.. det tycker jag är ett framsteg..

Jaja... igår hade vi studiedag... så då tog jag en sväng in till stan med min älskade sym ;P .... Va med Anton på deras hunddagis stor del av dagen.. det va en ny upplevelse måste jag säga XD .. sen så åkte jag hem till honom en stund och sov.. va så jäkla trött!! men så var jag tvungen att åka hem eftersom jag hade träning på kvällen..
Såå jaa.. det blev att sätta sig på moppen och bräpa hem igen.. gick ovanligt snabbt:O :D Satte mig i min älskade säng.. chattade lite och drog sedan iväg till träningen. Inte världens roligaste träning direkt, när de körde skott s fick jag pallra mig ut i spåret... jag vill så gärna att min fot ska bli helt bra igen.. :(
Kom hem efter en jättelång varm dusch och roligt samtal med elin och Hille:D och satte mig framför tvn för att kolla på Desperate Housewives med mamma o Ida <3 å vad jag älskr det där programmet asså xD

Jaa o så idag så vaknade jag,,, åkte iväg med bussen in till resecentrum, gick till stångebro med "Elin & Emelie" för att sedan byta om och märka att jag glömt fotbollsstrumpor.. tjoho vilken bra start på dagen !  så jag fick träna i mina vanliga och sen gå runt utan hela dagen helt enkelt,,,

tog tidiaga bussen hem,... kom hem... somna,,, och nu så ska jag till Jenny och vi ska se på film och tycka synd om varandra :D tror jag iaf :P  

pusspusspuss
//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0