Sugar how you get so fly (8)

Här sitter jag nu, dag 2 under min sjukdomstid i soffan och kollar på tv, lyssnar på musik och chattar. JAG VILL BI FRISK!
FAst när man ändå itne gör något vettigt med tillvaron så kan man tänka på saker... och då menar jag inte sånt där som jag har tänkt på i några veckor, utan andra saker. Go me!
Det här året.. år 2007 är det första året jag har tänkt tillbaka till året innan och jämfört saker.
I våras kunde jag tänka... För exakt ett år sedan hände det osv...  Det är något nytt för mig, och rätt så skönt att kunna tänka så. Ett år sedan var jättelänge sedan..
För ett år sedan hade jag precis börjat 1an på John Bauergymnasiet... Nu är jag 2a... nästa år är jag 3a fy vad läskigt.
Kanske är det för att det har hänt så pass mycket under det senaste året som jag tänker tillbaka så mycket, är det bra eller dåligt?

Låten jag lyssnar på väldigt mycket nu är iaf, "min rubrik" med Baby Bash och Frankie J .. tror jag iaf haha
Lyssna på den :D
Och glöm inte att kolla på Idol!
Andra år har jag skitit i Idol och bara kollat på de sista avsnitten (de på fredagarna) men i år ska jag kolla på så många jag kan.
                                     it's time for some changes is my life, why not start with a small one like this?

//Linnéa

Kommentarer
Postat av: Nina

GO NEA MY ANGEL! I BELIEVE IN YOU! :D <3

2007-09-05 @ 20:38:49
URL: http://lilldabz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0