Äntligen helg!

Sitter för tillfället hemma hos David o väntar på att mamma ska komma o hämta. Antagligen blir det lite övningskörning, FINALLY!
Jag o David jobbade lite på Östgöta Brandstodbolag igår. Kul men jobbigt för mina fötter som sprang upp och ner för alla trappor. David och jag drog hem en sväng till honom, åt lite, tog det lugnt, tills det bar av till Emma o brudarna som hade lite förfest. Haha vilket drag! Skulle velat vara med men det gick ju inte.... men nästa gång så!
David o jag drog hem till mig eftersom vi höll på att svimma av trötthet!

Lördag morgon var inte mycket piggare. Gick upp vid 7, åt frukost som två små zombies o sen bar det av till åtvidaberg.
Haha Företagsfotboll för hela slanten. Soundforce dög väl (kom sist men ändå) Haha det va kul i alla fall. Avslutade allt på pizzeria Oasen  i åtvid.

Trött blev vi av den här dagen med så vi somnade så fort vi kom innanför dörren. Oh jaa nu ska David dra o jobba o jag ska som sagt hem med mamsen ;)

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0