Söndag---> skola i morgon

Nu är helgen snart över... IGEN
Det är allt bra konstigt att man under hela skolveckan längtar som galen till helgen. Varje vecka samma sak, hur kommer det sig? Vardagen går nästan ut på att man tänker på att helgen snart kommer.

Äsch, det kanske bara är jag?

Nu är det i alla fall bara en dag kvar av helgen och under den dagen ska jag spela match med div.5 och sen städa övervåningen med Ida. JÄTTEROLIG sista dag måste jag medge.... NOT! Ida och jag får vara hemma och städa medans mamma och pappa åke rmed mormor o morfar till Blekinge för att kolla när ÅFF spelar match, örättvist men mysigt för dem <3

Nu ska jag övningsköra till Fredriksberg... Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0