At Nina's House!

Okej nu har jag blivit tillsagd avjossan och Nina att jag måste blogga...
så varsågod allihop, ett inlägg!

Jag orkar inte riktigt gå igenom hela julen, inte nu i alla fall men jag kan säga att den var riktigt lyckad och att vissa saker betyder otroligt mycket <3 Men nu är det i allafall såhär att jag vaknade upp hos David igår, drog en sväng till stan där jag fikade med jossan i ca 2 h ;), fortsatte stanvistelsen med Nina då det blev många hemlisar inhandlade :D och sen bio!
The Dutchess med fam. Dabrosin! Jag blev så jäkla förbannad!!! Hur kan man bli behandlad på det sättet?! Fy fan nee tur som fan att man inte blir bortgift utan att känna mannen i Sverige idag.... tänk alla sm fortfarande blir det??!!! HUR TÄNKER MAN?!?!?! usch! Min ilska och mina tårar kom och försvann under ett par timmar och sen bar det hem till Nina!
Där tog vi kort med Ninas älskade nya Systemkamera... bilder följer nedan!

Nu efter en natts sömn i Ninas säng (thank god! med eget täcke! haha) är jag pigg och redo för nya äventyr! Kusinerna anl'änder till Nääs Nykil om nån timme och då blir det singstar, guitar hero, dansmatta etc för hela slanten wöhöööw! That's fun!
         

Oh how cute! höhö

Nemen nu ska jag dra mig!

//Ciao

Kommentarer
Postat av: jossan :D

bra bra , keep on baby !

2008-12-28 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0