Blodprov - DÖD!

Jaaa gomorron gomorron!
Sitter inne i örnens klassrum och hör Loket i bakgrunden..
Youtube asså, John Bauers rastunderhållning..*suck*

Jag mår illa, ha ont i huvet och vill bara heeeeeeeem!
Jag har kommit på att jag är beroende av frukost,
max en timme efter det att jag gått upp på morgonen, annars klarar jag mig inte!

Morgonen började väldigt mysigt! Vaknade kvart över sju och låg kvar i sängen för att titta på julkalendern. Gick upp, fixade mig och åkte till vårdcentralen en halvtimme senare... Blodprov! Men hörreni som inte äter frukost om morgnarna, hur orkar ni?? Jag sitter här o känner mig yr och allt möjligt. Blev att hetsäta på rasten och nu mår jag illa! Herregud aldrig med fastande mage... MER FRUKOST ÅT FOLKET!!

Nu börjar vi snart.. pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0