En dag på sta'n!

Sitter i vår underbara soffa, småtittar på the Simpssons och är helt slut efter en dag på stan med min älskade syster!
Mycket inköp den här månaden känner jag! Men när både jul, nyår och Amandas födelsedag är under en och samma vecka så fösvinner det rätt mycket ur plonkan! uschuschusch! Men nu är i alla fall allt till nyår klart! No more stan det här året!!! Jag hann till och med att sola lite.. so now I am a kräfta baby! (ansiktet iaf)

Gårdagen var väääldigt mys!
Vaknade hos nina vid 10-tiden, tog det allmänt lugnt med nybakat urgott bröd till frukost och sen en morgonpromenix hem till en nyvaken David framåt 12! Jättekallt och jätteuppriskande! fem av fem toasters! Sen väntade alla kusiner med familjen hemma i Nääs! haha singstar, guitar hero och dansmatta från halv 2 till tio! Så jäkla underbar släkt! haha gosh!

Ajja här kommer en kräftbild och en posebild från min och ninas cykeltur från bion!
                                   
min högra sida är mer röd.. varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0