Ett inlägg till min mamma <3

Nu har jag hittat min balklänning!
Ett (flera) underbara stycken tyg i korallrött/ hallonrött på Bröllops huset! Klänningen har en liknande färg till min bikini på bilden------>
Å jag är helt salig, varför tittade jag på blåa klänningar egentligen? Jag, mamma och Ida åkte till stan pga flera uppdrag, vi tar balklänningen först!
Vi gick in på bröllopshuset och tog det väldigt lugnt, med väldigt öppna sinnen, tom gällande själva modellen. Helt plötsligt såg vi en underbar skapelse, jag provade och jag lovar, den var minst lika underbar på!
Problemet var att den var dyrare än den andra modellen. Haha men tom mamma älskade klänningen. Det är det enda hon har pratat med pappa om hela kvällen och hon försöker fibrilt övertala honom att det är den bästa klänningen för mig..
Haha jag älskar min mamma <3

Så nu vet jag vilken färg på klänningen jag vill ha (samt modell om pappa går med på det) Oh livet känns något lättare.. Dock väntar 10 000 saker nästa vecka %¤&%/

Sen har min mobil fått tuppjuck och man kan inte skjuta ner den (det är en sån där mobil man skjuter upp o ned) Så den skulle vi lämna in. Men då skulle tydligen alla sms o allt försvinna eftersom telia kanske skulle uppdatera mobilen. Mamma är så himlans underbar hon, hennes tips va att skriva ner vissa sms hha sånna som jag kunde läsa när jag blir ledsen eller så... haha hon tänker på allt den människan! O träffade Andreas där med.. Praktik där tydligen, riktigt duktig hjälp han :D haha

Men nej sen kollade vi lite på kläder, fixade mina skor sen övningskörning hem!

Nu ringde David mitt i ett gigg här tydligen... åå saknar honom! nu ska ja fortsätta prata en stund till sen blire idol! Och Facebook tävlingen fortsätter!!!


pusssss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss min dotter!

2008-12-06 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0