Godnatt älskling!

Nej jag är ensam just nu, men imorrn så är jag föhoppningsvis inte ensam! =)
Ligger här i min underbart sköna säng med två täcken, tre kuddar och gosedjur! Hur mysigt kan man ha det på en skala? Nej nu förskönar jag situationen! Här ligger jag med en dator i knäet som håller på att ramla ner för att laddaren inte når hela vägen hahah det är ett redigt jobb att hålla upp min älskade laptop med höger handflata ska jag säga dig!

Sådär ja! Fixat, mycket bättre och antagligen ingen träningsvärk i handen imorrn tack vare det snabba räddandet! höhö
Juste! Det finns en sak till i min säng! Ett lindat lår. Ja fuck it! Superpepp på träning verkligen taggad till tusen! Men så sträcker jag mig redan på uppvärmningen! Jävla utfallssteg! så där låg jag med ett lår lindat ashårt så att resten av benet blev blått med foten uppe på ett bollnät! Vingligt! men det dög!
Under timmen i fotbollshalen utan att vara med försökte jag mig på en mängd styrkeövningar, men till min fasa kom jag fram till att man knappt kan göra nåt när låret är sådär! Så jag fick nöja mig med några situps! Så nån nytta gjorde jag väl trots allt :P

Nej nu ska jag sova så att jag kanske möjligtvis förhoppningsvis gör bra ifrån mig imorrn på Alternativ Medicins provet! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

//Ciaoooo

Kommentarer
Postat av: M

Ska man verkligen göra utfallsövningar på uppvärmningen????

2008-12-10 @ 08:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0