Mitt uppe i allt!

Jag är verkligen mitt upp i allt! Helt uppochnedvänt är mitt liv, mina tankar och mina känslor, I don't get it?!!
Känns som om jag bara mår sämre och sämre för varje vecka som går och när jag tänker efter var det en väldigt liknande situation för exakt exakt ett år sedan! Vad är det med mig och december egentligen? Det som ska vara så mysigt och julen som ska vara så underbart härlig? Utan Thailandsresan förra julen vet jag inte vad jag skulle tagit mig till faktiskt - medicin för själen på riktigt hög nivå! Och allt blev bara bättre i januari, bara sådär!

Helst av allt vill jag bara åka iväg med min familj över jul igen, strunta i allt och bara leva i några veckor. Inte bry sig om julklappar, kläder osv bara leva i en paradisvärld utan att känna några som helst krav eller inte ha något hängande över ens axlar... Kanske kan det vara att julen inte är som den brukar vara? Ingen farmor att ge julklapp, krama och uppskatta. Det känns som att något fattas vid jul.. Igår bakade jag, Ida och David Pepparkakor =) Jag använda farmors formar till nästan alla mina pepparkakor men det gör mer ont än känns bra, det gör så otroligt ont!

mm... några tankar från mig i december -08

//Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0