Dagen efter ; )

Ja ni alla!
Igår var verkligen dagen med STORT D!! 
HElt underbar dag med väldigt mycket uppmärksamhet.. haha (det uppskattades verkligen mer än ni anar)
Började med frukost på sängen och presenter :D För att fortsätta med "Grattis" från den ena och den andra, som jag aldrig räknat med och presenter i klassrummet! Jag har nog världens bästa vänner! TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET! <3

Fast sången i matsalen öö... haha nejdå ni är bäst :D <3 och blomman du gav mig Eva haha tack :P

På kvällen blev det träning, dock ont i ryggen, fast vad gör det när man är glad ? :D  Kom hem och festade till det med smörgåstårta och tårta :D

Sen blev det en påhälsning av självaste tomten xD och ett telefonsamtal som perfekt avslut!

Så det jag vill säga är tack till ALLA! <3

// kramar Linnéa (17 år) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0