I miss you here now you're gone

Vilken superbra rubrik!
Linnéa har gått och nördat
 ner sig totalt i Basshunter
helt sjukt jobbigt :P

Ligger i sängen och småpluggar lite svenska, eftersom vi har prov på måndag, och försöker skriva lite på talet som hör till projektveckans examination... hoppas det går bra..

Nåt som jag har tänkt på lite är att jag har varit på lagom bra humör hela veckan :) väldigt stolt övermig själv att jag har kunnat vara det utan att deppa någon gång! yay till mig! Det var grymt länge sen det var så och, som jag diskuterade med emelie så är livet så himla myckt bättre när man är lycklig! VArför jag är det blir det att se, för vem vet?

För övrigt var vägen till busshållsplatsen rätt rolig XD Emelie förlåt om jag kommer med mina idéer men det gjorde det hela lite roligare eller hur? haha

Nu ska ja se på det okända med mamma för hon vågar typ inte se på det själv haha

puss o kram

/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA linnéa jag lovar att dina idéer är de bästa ;)
Kul att du är glad nu med! :D

2008-02-07 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0