Jolene

Hallå Hallå!

Söndag och skola imorrn, vilket innebär svenska prov och jag måste alltså plugga idag, tjoho!

Har precis lagt på telefonen efter att ha pratat med Anna i 1 h o 1 min och innan det 40 minuter på msn och innan det 30 minuter i telefonen, hmm, jaa, va sa vi? allt? Nej, men seriöst tack för att du typ stöttar mig, jag är helt totally lost i mig själv, fan att allt ska påverka mig så mycket, så länge!

HAde tidig fotbollsträning idag igen, kunde kanske gått bättre då Stefan klaga på att ja hade skorna på fel fötter hela tiden, plus att jag var tvungen att gå av efter halva träningen pga min rygg som inte vill bli bra... MEN HALLÅ JAG STRETCHAR JU HELA TIDEN! jag ska nog inte träna någon styrka alls, iaf inte med ryggen, blir nog bäst så.

Annars så har jag mest blivit kallad bög av Amanda och Emelie- men laget höll ju iaf med mig (eftersom jag har rätt) För amanda och emelie det jag säger är sant haha

Var i Ljungsbro igår också... riktigt trevligt faktiskt :D tack så mkt :)


Nu ska ja plugga japp :P

"Make love not peace"- citat av en viss Äna :D

// Linnéa



Kommentarer
Postat av: Anna

hihi, snygg blogg du har nu! *stolt* finns alltid här för dig.

2008-02-10 @ 15:13:10
URL: http://aStrandberg.blogg.se
Postat av: amanda jaao

haha xD du ÄR ju böög (A)

2008-02-10 @ 22:42:47
URL: http://candleburn.blogg.se
Postat av: Emelie

SURE! ;D nedå vi litar på dig. Säger du att de inte hände nåt så hände de inget ;)

2008-02-11 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0