projektvecka o grejjer

Nu sitter jag här i skolan igen, dag två på denna vecka som för övrigt är projektvecka. Är inte 100% säker på vad det handlar om men typ att man ska ha förståelse för andra kulturer och blir mer medvetna över vilka vi är.
 
Det kommer blir en väldigt hektisk vecka!

Igår var jag så väldigt trött så det blev inte att göra något vettigt över huvud taget, eller jo, jag pratade med Anna :) <3 Det blir ingen shopping i veckan, vi sparar oss till stockholm istället ; )

 

Sen så är jag väldigt ledsen, men är det mitt fel? det är alltid jag eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anna

Ring mig om du behöver snacka...du vet vart jag finns.

2008-02-05 @ 18:05:05
URL: http://aStrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0