Slutspurten!

Ja, nu är skolveckan snart slut gott folk!
 Vilket betyder att det snart är en ny vecka med väldigt mycket plugg!
Men tänk inte på det nu! Tänk istället på allt plugg du har just nu! haha nävars
 
Just nu hålle jag på och tränar lite inför vårt "tal"  vi ska hålla i morgon, det ska filmas för att vi ska kunna utvärdera oss själva i efterhand, vilket är bra, men betyget är itne lika lättsamt.
Jag ska i allafall prata om att svenskar är så lustiga :P att vi inte vill vara ensamma men vill ändå helst inte prata med främmande människor på bussen. Att vi älskar att ha kul och bete oss larvigt men klarar inte av det utan alkohol. Ja jag får ävl hålla tummarna fö rmig själv :P Och för seminariet som jag nästan är mer nervös för :O


Ska på träning framåt åtta också :P

Dagen har annars varit rätt bra!
Träning i morse med Caroline Seger som för övrigt är den bästa tränare jag haft gällande peppning, gick väl väldigt bra fram till dess att vi  skulle spela match. Var grymt länge sen jag gjorde det, på stor plan alltså, kändes helt ovant. Efter träningen blev det mat i skolan, skjuts hem av mamma och plugga hemma! Väldigt skönt! Blev att prata med Äna Bänäna också... har nog inte pratat såhär mycket med henne på väldigt länge, nästan varje dag under 1-2 veckor :O det är inte ofta :D

Vad ska jag göra? är det rätt? jag vet inte!

Förlåt, jag vet att jag sårar dig även fast det inte är min mening, jag är nog fortfarande lost, bara det att det börjar lätta nu.... Jag hoppas du orkar med mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0