Beslut- det värsta som finns!

Jaa! Herregud vilken vecka och herregud vilken dag, tur att det är helg säger jag bara!
Som ni kanske vet så blev ju jag och Amanda erbjudna att åka till Spanien med John Bauer. Bo där och plugga extrakurser i åtta veckor i år. Efter en veckas frunderingar och ångestattacker närmade sig dagen då vi var tvungen att ge ett svar till SYVen. Vaknade med en klump i magen, satt som ett fån, helt orolig vid frukostbordet hemma hos David och diskuterade för-, nackdelar med honom och hans mamma men inget hjälpte!

Åkte till skolan, kollade lite på mitt liv som hud på filosofin, men sen klarade jag det inte längre, vi gick och pratade med klassföreståndar-Anna! Nedskrivande av för,-nackdelar bestod förmiddagen av samt ett telefonsamtal till Mette som är ansvarig av allt det här jippot!

Under Historiaseminariet satt jag och lyssnade samtidigt som mina tankar flög iväg till massor olika ställen. De senaste 24 timmarna har varit konstiga. Jag ska inte gå in på händelser men fan vad händer? Men sen tillslut kunde jag prata med mamma och beslutet kändes helt rätt- jag stannar hemma! Så Ewa inget att oroa dig för längre gumman <3

När jag kom hem var jag helt utslagen efter att knappt ha sovit i natt eftersom jag va på sen bio, plus att jag legat och tänkt på mina beslut och för att jag gått och spännt mig hela dagen. Somnade som en stock och vaknade helt vimmelkating? Weird!

Nu ska jag plugga eller så skiter jag i det ogör det i morgon istället vi får se :P


we did it baby ;)

/Ciao

Kommentarer
Postat av: Nina

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

2008-11-08 @ 10:47:30
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: Ewa

yes nu behöver jag inte oroa er, nu får jag ha er på plats <3 ojoj vilken student de ska bli. fina balklänningar ni hittat förresten, vart va ni? :)

2008-11-09 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0