Det var alldeles för länge sen vi sågs!

Haha japp så var det dags att blogga lite igen.... suuck
Det var en dag och 14 timmar sedan jag skrev ett inlägg senast, dock känns det som flera år sedan!
Jaja, sedan sist så har jag träffat David, haft naturkunskapsexamination, samhällskunskap, TRÄNING! och tr'ffat David igen och juste, kollat massor på frisörer och smink-personer..

Jag har fått panik över balen, dock tror jag att jag har bestämt mig för hur jag ska göra. Jag har hittat en frisör där en uppsättning kostar 600 :- där jag nog ska boka (förlåt Anna) beroende på om de har tid och om jag har uppfattat det rätt. Sen har jag hittat ett annat ställe där man kan bli sminkat för 400:- vilket är det billigaste jag hittat. Men kanske blr det så att jag går sminkkurs på Make Up Store i vår istället för 500:- eftersom man får smink för den summan och så kan jag sminka mig själv på baldagen, vad tycker ni? hjälp!

Jag ska i alla fall bestämma mig tills på fredag har jag bestämt mig för!

På frukosten i morse satt jag och David och pratade om körkort! Herregud vad tiden går fort! Jag måste sätta igång att övningsköra lite mer och framförallt lära mig lite teori! Känner mig helt lost annars. Jag måste ta tag i det här! SKA ha körkort innan sommaren i alla fall! punkt slut!

Jaa nu ska jag väl fortsätta sitta o sitta här på kommunikationslektionen eftersom jag redan är klar med uppgiften, höhö wish me luck! PUSS! <3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

En vecka och 14 timmar sen måste det väl vara? ;)



Körkort ska du ha innan sommarn! så är det bara! en grej till... den ljusblå klänningen är superfin på dig!

2008-11-18 @ 14:47:06
URL: http://peemelie.blogg.se/
Postat av: Theodore

jag länkar din blogg, länka min:P

2008-11-23 @ 20:41:58
URL: http://theodore.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0