Fotbollsträning i mitt hjärta

Nej jag orkar faktiskt inte skriva
haha it sucks helt enkelt....

Fast en sak är bra.. Wir haben syudiedag idag och i morgon = Lååångheeeeeelg <3
Haha fast rolig helg! Mamma och pappa ska på spa i tylösand så jag måste va hemma med
älskade Ida hela helgen.. :P
Men vaddå mysigt ju! Det blir adventsstädning och adventsprydning av huset samt lite plugg
men det är smällar man får ta!

Sen är det ju även så att en viss Mr. Kallentoft ska jobba varje helg fram till jul, not so kul faktisk! Han blir borta torsdag - söndag i fyra veckor.. så det får bil en viss planering av allt annat så at tja ska kunna träffa min ögonsten nåt i veckorna.. men va gör man inte (A) säg till om det tjatas för mkt om honom okej?

Nu ska ja sleeepa! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0