hej mitt vinterland, nu är jag här...

Jaa juste! snö snö och åter snö ... i allafall på landet!
Gårdagen blev väldigt lyckad! Morfar fyllde 79 vilket firades ute på landet med promenader, visning v morfars alla uppfinningar och fika.. MUMS I love bullar <3 GRATTIS MORFAR <3


Jag hade ju lite problem med vilket kort jag skulle ge till honom med det löste sig. Han fick ett kort på mig och Ida som var inramat och sen ett ensamt kort på honom och mormor i porschen, shit vilka stekare de är!

Sen fick han en STOOOR påse med blandat godis också. Historian bakom godiset följer: Han skulle få skumtomtar, Vi köpte 2 påsar, han skulle få 1. Den ena påsen öppnar vi, den ligger på köksbordet när monstret pappa kommer in i köket med tunga steg. RITCH!!!! den andra påsen med skumtomtar öppnas. Linnéa blir arg som ett bi, helt vild! DEN ÄR JU TILL MORFAR!!! hha men tur är väl att David är lugn och säger att han kan få en påse med blandat godis istället.. ojojojoj...


Jaja  men sen bar det av på fest hos Emma! Väldigt speciell fest som mest gick ut på att tjata och sen ligga o prata i en säng men haha det var ändå värt... tack emma =) höhö (och förlåt Anna...)


Nu ja ska plugga va :P


/ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0