Jag är en blond flicka jag - bra rubrik, inte sant?

She's an angel (8) ljuder från Henkes dator när vi sitter uppe i Örnen och har rast.

Tisdag morgon vilket innebär Kommunikation. Vi har fått i uppgift att hålla ett informationstal om ett nytt ämne vi vill införa i skolan. Rätt kul uppgift faktiskt, om det blir bra alltså. Jag har valt att införa Flora & Fauna som ämne (tack mamma för inspirationen då du hela tiden tjatar på mig att jag inte kan några växter eller fåglar).

Jag har haft fetinghuvudvärk i två veckor i rad! vad är det för fel på mig? Jag fattar inte? Jag hade spänningshuvudvärk varje dag från femman till ettan men sedan jag skaffade läsglsögon har det lixom gått över. På mattelektionen innan lovet fick jag världens spränghuvudvärk och det har fortsatt sedan dess. Hmm ja dricker massor med vatten så jag kanske måste byta styrka på glasögonen?

maybe glasögon 24/7????

/Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0